انتخاب واحد پولی:
سبد خرید: (0) مورد
خوش آمدید, کاربر گرامی
محصولات
ارائه كنندگان
سبد خريد
 
0 مورد
مقایسه محصولات
محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!
انجام مقایسه پاک کردن لیست مقایسه
ورود به سيستم
آدرس پست الكترونيك:
كلمه عبور:

کلمه عبورتان را فراموش کرده اید؟
هنوز ثبت نام نکرده اید؟

ضمانت بارگشت

     

ضمانت بارگشت

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های بو بوده است و بو در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است کلیه محصولات ما که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

-  اگر کالای خریداری شده، از نظر ظاهری ایراد داشته باشد

-  ایراد باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به بو اطلاع داده شود.
-  این سرویس اشکال‏‏‌ ظاهری شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. 

 

-  اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات که در داخل سایت وجود دارد  مغایرت داشته باشد.

-  وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

-  اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

-  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

 

انصراف مشتری از خرید

-  اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات بو (شماره تلفن 88957316-021) اطلاع داده شود.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که

          در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد،از آن استفاده نشده باشد

         

 

چگونگی ارسال کالا

 

-  لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

-  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بو جداً، خودداری کنید.

-  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

-  فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

-  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. -  بسته خود را به آدرس  -استان تهران - شهر تهران - فاطمی – میدان گلها – خیابان کاج جنوبی- نبش کوچه هفتم – ساختمان کاج – طبقه 2– واحد 8 – کد پستی 1413893818- خدمات پس از فروش  ارسال کنید.

 

نحوه محاسبه هزینه ارسال کالا از سوی مشتری

 

-  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش بو  برسد، هزینه‌های ارسال به عهده بو است.

-  برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت بو ارسال شود.

-  در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان بو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

 

چگونگی رسیدگی به درخواست مشتری توسط خدمات پس از فروش

 

-  کارشناسان خدمات پس از فروش بو  ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان بو تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، بو تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

-  اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا  – درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

-  پس از دریافت و پذیرش کالا توسط بو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

-  از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

تماس با خدمات پس از فروش

 

با شماره تلفن 88957316- (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.


این صفحه در تاریخ 08 ارديبهشت، 1394 به فروشگاه ما اضافه شده است.
     
ادامه
کپی‌رایت © 2018 boo.ir
راه اندازی شده توسط 24website.ir
پیغام موفقیت
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.